LÄR DIG KÄNNA AMANDA !

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Amanda Linnea Lagerqvist
Smeknamn: Det är många...
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Gud jag har ingen aning.
Beroende av: Facebook, Instagram
Vad tror folk om dig?: Kan inte läsa andras tankar så ingen aning faktiskt.
Stämmer det?: Nej duvet jag ljög om de.
Vad får du oftast komplimanger för?:Mitt hår (?)
Vad säger du för att imponera på någon?: Hahah jag vet inte.
Hur imponerar man på dig?: Får mig garva helt klart, & bryr sig & dedär.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, har inget liv Haha :D
Var bor du?: I fruängen och i Vasastan
Trivs du där?: Ja, ganska
Äger du några converse: Jadå
Sprit, cider, vin eller öl: usch, inget av dom
Brukar du bli för full: Jomen visst dethänder att jag blir för full på min cocacola, men det är inget jag kan ro för...
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Nepp tror inte det
Hur svarar du i mobilen: Hallå...?
Vem ringde du senast?: Mamma tror jag
Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: Hur ska jag komma ihåg det ?!
Antal timmar sömn inatt: 9 typ
Sov du ensam: Nej, spöket Laban kom och ville sova med mig
Brukar du komma i tid: Yess
När mår du bra: När det inte mår dåligt ?
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Okej :D
Vad tycker du om fötter: HAHA WTF ?!
Vad saknar du: En arm
Hade du en bra kväll igår: Var i skärholmen med mami
Favorit dryck på morgonen: Te eller Proviva
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika
Är du blyg?: Nej inte riktigt
Sysslar du med någon idrott: Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Såklart :)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Stå upp ock kissa yaoo!
Är du nöjd med ditt liv: Njaaaaaaa
Är du bortskämd: Näpp
Vem är din förebild?:Lilla bloggen :D
Vad längtar du till?: 26 maj och sommarlov :D
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja <3
Hur gammal är du: tretton
Tycker du om någon just nu: kanskeeeeeeeeeeeeeeeee
Du samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppeln: Bajs
Vem ringer du när du är arg/ledsen: -
Vilken tid gick du upp idag: Vid 9
När grät du senast: I onsdags.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag är så kissnödig att jag måste upp
Har du piercing: Om man räknar i öronen så aa
Vill du gifta dig: Aa
Vill du ha barn: Kanske det du ;)
Är du bra på att laga mat: Inte för att skryta men
Hur vig är du: Inte mycket :S
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten ?
Tror du på ett liv efter döden: Nej, tror inte det
Tycker du om sushi:  I LOVE IT !!!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Vilken ögonfärg har du: Blå/ Grå
Har du någon gång gråtit dej till sömns:Nepp
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Nu ringer du med prisplan bas osv ....

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback