10 sanningar och allt.

1. Jag är heeeeeeelt beroende av serien om Spartacus
2. Tycker inte om Justin Bieber. Tycker också att One direction är lite ute.
3. Jag kan inte sjunga, men önskar att jag kunde.
4. Jag ÄÄÄLLSSKARR He Is We
5. När jag var lite trode jag att Shrek fanns.
6. Jag tycker det är EXTREMT störande med alla statusar på facebook bland annat om hur man ska behandla en tjej. Hur ska man behandla en kille? Någon som har tänkt på det ?
7. Jag måste köpa en ny mobil. Den e helt paj.
8. Jag tror på tomten. Haha mobba inte!
9. Jag kan inte sova med ansiktet emot väggen. Det känns som om någon står där och stirrar på mig.
10. Jag älskar Salad fingers ( Länk till dom som inte vet vem han ä. Tryck häär . ) Han e så sööt ! :3 // Amanda
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback