15 Sanningar!

- Jag tycker det är rasistit att kalla någon mohammed, neger osv ...
- Min facebook är på Spanska så det står *"Me Gusta" när jag ska gilla något.
- Jag tyckder gammla männsikor är läskiga (80+). Inget illa menat.
- Jag ääälskar att ducsha
- Jag är beroende av min mobil.
-  Jag HATAR frukt. får uppstöningar av tanken av frukt.
- Jag tar tabletter för att få i mig c-vitaminar osv. P.g.v att jag inte äter frukt
- Jag älskar Derp and Derpina
- Min förra hårtork tappade jag i badkaret som var fylt med vatten.
- Jag har 190 följare på instagram. Cooling.
- Jag tycker inte om Jstin bieber eller One direction. Niall är bra å snygg men dom andra suger.
-  Tycker inte ica reklamerna är kul. Coops är bättre.
- Jag kan inte tänka mig att jag börjar 7:an snart och att jag fyller 14 om ett halvår.
- Har tappat min mobil 675576947 gånger fattar inte hur den har hållt.
- När jag ska överföra bilder från min kamera till datan hittar jag typ ALDRIG sladden. När jag inte behöver den så hittar jag den -.-
// Amanda

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback