Grönan

Hejsan! Nu tänkte jag berätta om igår+ om idag!
Igår så kom min kompis Pernilla hit, vi hade inte träffats på lite mer än en månad så det var jättekul! :D Vi badade i långsjön, solade, pratade och skrattade! Sen direkt efter att hon hade åkt hem gick jag hem till Siri och så sov jag, Siri och Eira där. Vi kollade på film och hade det jätte mysigt!
 
Och idag så vaknade vi och så åkte vi in till Grönan! :D Det var jättekul! :D Hade inte varit där på två år och vi hade jättekul, åkta typ allt utom frittfall och insane.. Och nu sitter jag hemma, lyssnar på musik, messar och bloggar! Mys men vi hösr imorgon!
Skit dålig kvalite jag vet meen.. Idag på Grönan med bästa! Höger- Vänster: Eira, jag och Siri! :D Har den även som profilbild på facebook om ni ville veta ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback