Dagen !

Hej kom hem för kanske 1 eller 2 timmar sedan.
Idag så var det sen sista dagen i 6:an. YEEEEEES!


När vi kom till skolan så gick jag,sofie och mimmi till vårat klassrum och vi gjorde inte något speciellt. Satt och prata lite med alla typ. Sedan så gick vi ner till ljussalen. Lyssna på Rektorn, sjöng lite sedan så kolla vi på massa som fick priser. Fick inget :( men det var bara niorna som fick. Sedan så hörde vi på flera som sjöng , spela i band osv. Dom flesta var ganska dåliga men vissa var hur duktiga som helst. När vi var klara där så gick  vi till klassrummet och vi fick Festis och en blåbärsmuffin. Haha det var den värsta jag har ätit.
Sen när vi var kara så skynda jag och mamma oss till Långbro och åt. Hahaha det var inte dåligt :D
JUSTE ! fick min
frånvara Fick 0;00 stolt flicka !

LoL Värsta långa texten :s
// Amanda

( Visar bild på min klänning senare mihihihihii)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback