Enjoy - Alla ord jag skrikit

Okej, Här är lyrics på min favoritlåt!  Tycker han är så sjukt duktig. Vad tycker du ? :)

" Yeh , Den här låten går ut till den bästa flickan som jag haft och som jag har en idag men det finns så mycket saker som jag har gjort som e så fel. Lyssna"

Har försökt men endå inte lyckats så sjuk som jag är kan jag inte sluta skrika
Tårarna dom fallar, jag orkar inte med mig själv. Sårar alla omkring mig till och med min flickvän
Hon är så vacker, ögon av kristaller. Ljust blongt hår hennes kinder ja allt med henne
Men jag är självisk tänker bara på mig själv. Bråken kommer ofta, fan sårar henne varje kväll

När dagen kommer och hon kommer lämna mig Sitter Rickard på sitt rum grinar över kärleken
Skriver sina texter men ingen kommer lyssna på dom för han är en idiot alla bara barar honom
Hur kan han få sin egna kärlek att må skit. Han är patetisk en fjant inte värd någonting
Han är patetisk en fjant inte värd någonting

Allt som jag sagt till dig alla ord som jag skrikit älskling förlåt mig nu sista gången jag svär på gud
Allt som jag sagt till dig alla ord som jag skrikit älskling förlåt mig nu sista gången jag svär på gud

Rickard kommer lämnas av sin stora kärlek. Jo det är sant men jag är värd det för jag har sagt att som går att säga. Krängt hennes värdighet att bara leva. Jag har förnedrat den enda som har brytt sig, den enda personen som fucking älskar mig. Du måste ämna mig jag klarar dig inte se dig gråt. Älskar dig mest av allt jag vet att det blir svårt för båda

Men en dag så hitta du en annan som han ge dig vad som helst mer en vad jag kan. Det är inte vad jag vill men det blir bäst så i alla fall för dej som är värd så mycket mer enså jag svär. Kommer fucinga aldrig glömma dig inte ens om hundra år, ska aldrig glömma dig
Inte en som hundra år kommer jag att glömma dig... För du är att

Allt som jag sagt till dig alla ord som jag skrikit älskling förlåt mig nu sista gången jag svär på gud
Allt som jag sagt till dig alla ord som jag skrikit älskling förlåt mig nu sista gången jag svär på gud

// Amanda

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback