Karin gästbloggar

Hej! Karin här! :)
 
Ska jag skriva om min dag? Ja! det ska jag.
 
Okej. Först åkte jag och min mamma till Skhlm och köpte Jeans till mig och två¨bodybutter och en shower gel. :) Sen åkte vi till IKEA och tittade runt lite sen åt vi där. Mums.
 
När jag kom hem försökte jag få tag på Amanda. (men det gick väl sådär) När jag fick tag på henne bestämde vi att vi skulle ses vid skolan.
Och sen vet ni ju rästen. :) Som Amanda sa... jag har inte heller skrattat så mycket nånsin (tror jag) :) 
 
Nu ska jag kanske vara lite soceal med Amanda så...
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Haha bilden hamnade ju fel! :)

2012-06-29 // 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback