Föräldrarmöte

När jag kom hem vid halv 4 så kollade jag lite på tv fixade lite med en design sedan så Sa bella " Kommer du idag ? <3" Så kom jag på att det var föräldrarmöte idag men mamma skulle springa våruset idag så hon kunde inte kommma men Bella tyckte att jag skulle komma i alla fall. Så jag skyndade mig till bussen. Missar den precis sedan så fick jag vänta i 7 minuter på närsta buss. Jag kom 15 minuter sent och när jag kom in så kolla ALLA på mig som om jag var värsta idioten. Men jag var där och lyssna och det var lite om klassen , att vi är taskiga mot varandra bla bla...
när vi var klara där så fick jag skiuts av bella till Fruängen för jag skulle handla plättar och hon handla lite grejer där med. Men nu sitter jag här trött och ska snart kolla på Simpsoms :)
LOL värsta långa texten ;S
// Amandaa

@Kungsträgården

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback