Yeah !

Som ni kanske har märkt på dem senaste dagarna så har jag inte bloggat någonting.
I torsdags så var jag,Mimmi och Sofie på genrepet av Lets dance. Det var sjukt kul och jag fick massa autografer och jag fick en av AAANNNNNOOOOOTTT HHHYYYYSSSSEEEEENNN! Ni ska bara veta hur glad jag blev! Jag är hans största fan!
Sedan när jag kom hem så pluggade jag stenhårt på Biologin.
Och så var det i går. Ja.. jag tänkte blogga flera gånger men jag gjorde det aldrig.
Men iallafall Godmorgon! Vakna för en stund sedan. I natt så sov jag så himla skönt så det inte var sant och så hade jag världens konstigaste dröm. Så när jag vakna så typ var jag tvungen att tänka "Vad fan var det nyss jag drömde" Kanske berättar senare jag vet inte ni får hålla utkik ;)
//Amanda

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback